KC - Ünlü Kayması (Şarkı Sözleri)

"ben lil KC nigga elimde bir viski
diskodayım yine moruk herkes beni kesti
dj'im: chuckie, paralar akıyor
kızlar bana mı bakıyor
pırlantalarım yakıyor.."

dinle: anlatayım sana bak über ibiş şimdik;
hepsi mtv rüyası, hepsi my super sweet 16.
hepsi bence batmalı önce soruna dibe kadar
çünkü sokak müziği birikimi erol köse kadar

ne oldu sert çocuklar ha? hırlardı hep
hadi benim gelip gırtlağımı kes!
buradakiler adana'nın sertliğinde bilendi
atatürk parkı'nın tro'ları sizden daha giderli

e çok geridesiniz ya la.. yetişin bize
sayıp merhaba de parmaklarımın en sağından sekizinciye
tayfanız hep sahtekardan oluşuyor
bazıları yalanı türkçeden iyi konuşuyor!

popülizm kölesisin, popçunun tertibisin
yarılmış mestanenin en dibisin
sistem karşıtı şarkı yaptım diyorsun da;
sen sistemin kendisisin. nezlenin mendilisin!

sana da geldi derler
belki sana da yendi derler
göya size de "derbi" derler
elbet sana da MC derler
benim gibi çulsuzlar esra-ceyda ile threesome yapabildiği zaman;
sana da rapçi derler has.tir!

ben hagi'nin solu, sen ümit özat'ınki
hiphop'ın isyanına omuz verip de göz atın bi
68 ekolüyüz onlar turgut özal'ınki
kıracağın tek bel de ayşe hatun önal'ınki

medyum memiş kadar psişiksin
gereksizler çuvalına tepişiksin
tüm parçada tankla topla tüfekle asıp kesip s.kip sokup,
sonrasında denen "peace" kadar çelişiksin

adana seni bekliyor yoluna döşeyim fayans
hadi gel motha..kca vereyim 50 yumruk avans
önce bak; dinle de eleştirmeye hakkın olsun
ağzındaki deliğin götündekiyle farkı olsun!