KC - Arafta Yarınlar (Şarkı Sözleri)

"yık tabunu artık" nedense olmuyor
sebepler bastırınca dengemi zorluyor
senin varlığın beni bunalıma götürüyor
umutsa gittikçe gözyaşına dönüşüyor
aynıydık neredeyse
biz aynıysak vurulmuşuz aynı serseme
aynı siyasetle aynı felsefe
uykusuzluk paylaşmak aynı her gece
şimdiyse tamamen farklıyız
farklı şehirlerin yeraltlarında saklıyız
şimdi karanlık ve şimdi dertlenme
farklı insana "sevgili" diye seslenme
çok şey değişmiş gördüğün gibi
muhtemelen artık değilim öldüğün biri
diri diri gömmediler rica ettim bak
yarım kaldı yine de helal ettim al

ve de ben oldum ikilemde
hem ölen de hem dirilen de
sanırım hep arafta yarınlar
bir hayaldir adınsa yarında

ismin hayaldi yarında
unutmak için aldıklarım çıkmadı kanımdan
geçmedi hiçbir şey
yaramın üstü de kapanmadı kilitli yalanları
anlarsan tepki verme diriltir kalanları
"olmadıysa olmadı hayırdır"
diyorlar hayrı göremedim henüz
benimde inanca toprak örttün yol aldın
uzaklaştın rıhtımdan izin verdim yok aklım
seninde giderken ki rahatlığa kinliyim
gizlidir her yanında izmit'in
teker teker bul gömüyü kavga et
teker teker pişmanlığa selam ver
"unuttum her şeyi" diyen hep yol gözleyen
hiç özlememiş görünen en çok özleyen
olabilir uyabilirim bu teoriye
uçurtmam takılı kaldı senin tel örgüye